EAN betaling til offentlige kunder

Betal med EAN. Vi accepterer EAN betaling til vores offentlige kunder.

På laerershoppen.dk kan du selvfølgelig betale via EAN-fakturering. Vi tilbyder betaling med EAN nummer til vores offentlige kunder.
Er du en offentlig kunde og ønsker elektronisk faktura (EAN-fakturering)?
Det er utroligt nemt at handle med EAN i vores webshop.

Instruktion til EAN betaling
1) Når du har valgt dine produkter og lagt dem i indkøbskurven, går du til betaling.

2) Når du har indtastet dine leveringsoplysninger, vil du se en betalingsmulighed, der hedder “EAN betaling”

3) Når du har valgt EAN betaling og afslutter din ordre, bliver du bedt om at indtaste din institutions 13-cifrede EAN nummer, samt en reference og identifikation. (Referencen og identifikation oplysningerne kommer til at stå på fakturaen, så din institution kan tilordne fakturaen den rigtige person eller formål. 

4) Afslut dit køb for at se og modtage din ordrebekræftelse & afslutte købet.

Levering for EAN-betaling

Din pakke bliver leveret indenfor gældende leveringsbetingelser. Din institution bliver faktureret når vi afsender pakken.

Husk: gratis levering også gælder offentlige kunder, når der handles for mere end DKK 599,- 

Betaling med faktura

Hvad EAN fakturering betyder, er, at betaling med faktura er hos køberen. For mange kunder er køb med EAN faktura den sikreste form for online shopping. Offentlige kunder bestiller bekvemt i onlinebutikken, modtager deres varer og betaler derefter det udestående fakturabeløb digitalt over interne IT systemer – i det mindste er det den ideelle måde. 

Digital betaling på laerershoppen.dk

Som lærer, pædagog, underviser eller anden form for offentlig ansat, kan du nemt og bekvemt købe på laerershoppen.dk. Din institutions EAN angives ved betaling og vi sender en faktura til institutionens eller kommunens interne digitale betalingssystem. Din institution vil derefter betale regningen.

Læs også: Handelsbetingelser

Hvis du er i tvivl om hvordan der faktureres og hvad faktureringen indebærer, så kan du læse meget mere på virk.dk og læse mere om offentlig nemhandel. Hvis vi bliver i tvivl om den rette modtager for fakturaen, vil vi aktivt slå din institution på på nemhandelsregistret og finde din institutions EAN nummer. Hvis du modsat forventningen får en faktura for en forkert bestilling, bedes du henvende dig til vores kundeservice pr mail og sende det rigtige EAN nummer og faktureringsoplysninger til os.

Scroll til toppen

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.
Cookies hjælper os med at forbedre din oplevelse på hjemmesiden. Så for at kunne analysere trafikken, tilbyde dig personlig information og for grundlæggende funktionalitet er vi nødt til at bruge cookies. Læs mere i vores privatlivspolitik